Fasírt másképpen

Glutén, tej és tojásmentes fasírt. Kicsit másképp :-)

Az eredeti receptet itt találtam.

Már elkészítettem ebben a verzióban is, most viszont kedves volt kollégám Viktor F. javaslatára kipróbáltam dióval is, igaz Ő vega és a diót a hús pótlására értette,  viszont, mi még húsevőek vagyunk, így azt nem akartam kihagyni. :-)

Isteni finom lett.

Írom az én verziómat:

500 g pulyka darálthús

2 db közepes alma lereszelve

bors

3-4 gerezd fokhagyma

petrezselyem

3 evőkanál lengmagpor (ez tartja össze a masszát, tojást helyettesíti)

1,5 evőkanál darált gluténmentes zabpehely

2 evőkanál darált dió

Ezeket jól összedolgoztam formáztam és sütőben 180 fokon barnára sütöttem.

Pillanatok alatt elfogyott. :-)

Minden húsevőnek ajánlom kipróbálásra! :-)

Burgonyapürével és alma szívecskékkel tálaltam, amit a kislányaim játék süti kiszúrójával szúrtam ki. :-)