Csoki roppants

img_3693.JPG

Nagyon elfáradtam a héten a két kisbeteg ápolásában. Mi is elkaptuk ezt az ovis vírust, így még nehezebb volt helytállni, legszívesebben csak feküdtem volna. Ha fáradt vagyok, erőtlen akkor olyan vagyok, mint Kvardlipi a sajttal. :-) Csak én csokit látok a lelki szemeim előtt.

Elkészítése roppant egyszerű és nagyon, nagyon finom! Altatás után ezzel kényeztettem magam, mellé narancsos roibos teát ittam.

Recept:

1 tábla étcsoki (én glutén és tejmenteset használtam (Aldiban kapható))

1-2 teáskanál kókuszolaj (lehet sima étolaj is, vagy vaj, akinek mehet, margarin)

fél nagyobb narancs reszelt héja és kifacsart leve

1 kk őrölt fahéj

3/4 bögre puffasztott rizs

Elkészítés:

A csokit összetördelem, vízgőz felett megolvasztom. Beleteszek 1-2 teáskanál kókuszolajat, majd a narancs lereszelt héját, kifacsart levét és a fahéjat.  Összekeverem, végezetül pedig beleöntöm a puffasztott rizst. Ezt is jól összekeverem.

Egy tepsit kibélelek sütőpapírral. Ebbe kerülnek bele a kikanalzott csoki halmok. 

Kb. 20 percre beteszem a fagyasztóba, majd fogyasztásig a sima hűtőben tároljuk, hogy ne olvadjon meg.

Nagyon finom az étcsoki a narancs ízével puffasztott rizzsel. Igazából, ha nincs otthon puffasztott rizs, akár el is hagyható, akkor kis muffin papírkosárkákba tudom elképzelni a tálalást. :-)