Amerikai palacsintatorta tejszínnel meggyel

Glutén, tej, tojás, cukormentes

img_4326.JPG

img_4316.JPG

A kislányok palacsintát rendeltek uzsonnára. Így sütöttem, és palacsintát rendeltek  vacsorára. Nem akartam sima "mezeit" sütni, így ezt találtam ki.

Recept a palacsintákhoz:

1 bögre Nutri Free Per Pane liszt

1 ek. almaszósz (1 tojás helyett)

fél csomag sütőpor

csipet só

2 bögre növényi tej

1 tk kókuszzsír

Töltelék: lekvár, juharszirup, kakaó, fahéj. (tetszőleges)

Tetejére: (növényi) tejszín, meggy szemek

Elkészítés: Az összetevőket jól kikevertem. Kisütöttem a palacsintákat, megtöltöttem, feltekertem. Egy 18 cm-es kapcsos tortaformába egyik sort vízszintesen tettem, másik sort függőlegesen, majd meglocsoltam növényi tejszínnel, nekem most kölestejszín volt lefőzve. A tetejét meggy darabokkal szórtam meg. Betoltam a sütőbe 20 percre. 

Nagyon finom krémes, lágy állagú palacsintatorta született.