Aranygaluska egyszerűen, glutén, tej és tojásmentesen

img_3923.JPG

Ez egy gyorsított verziója a "normál" Aranygaluskának.

Természetesen normál verzióban is elkészíthető. :-)

Amire szükségünk van, ha hipergyors Aranygaluska finomságra vágyunk: 2-3 db (gluténmentes) kifli, darált dió, porított szőlőcukor vagy porcukor, vanília puding, kókuszolaj (margarin, vaj, zsiradék, olaj).

Ha nincs lefőzve vanília puding, akkor készítenünk kell kb 5 dl (növényi) tejből - édesítés ízlés szerint.

Elkészítés:

Felkarikáztam a kifliket. Egy tűzálló kisebb jénai tál alját (tepsi) zsiradékkal bekentem, megszórtam darált dióval, de zsemlemorzsával is meg lehet. A kifli karikákat rádobáltam, megszórtam darált dióval, és leöntöttem vanília pudinggal. A tetejére tettem 1-2 kiskanál kókuszolajat (margarin, vaj, zsiradék) és betoltam 180 fokra - alsó-felső sütési programra, középső rácsra, kicsit összemelegedni. :-)

Nagyon finom lett. Én hiszem, hogy a növényi tejekből készített ételek, desszertek sokkal finomabbak, mint a tehéntejjel készültek. Persze, akinek nincs gond a tejjel, annak ez plusz macerát jelent(het) és luxust. Tehéntej ívók vanília rúd hozzáadásával turbózhatják fel a tejes ételüket. :-)