Muffin glutén, tej és tojásmentesen

Még nem töltötem fel muffin receptet. Sokfélét kipróbáltam, volt közte saját kreálmány is, barátok által megosztott is, de ez viszi a pálmát. Ez a kedvenc, mostmár csak ezt készítem mindig. A dícséret Steiner Kristófé, mert ez a recept az Ő tulajdona.

Sajnos ez kép nélküli bejegyzés lesz, mindig azonnal felfaltuk. Hamarosan pótolom a képet, addig is el tudjátok Ti magatok is készíteni a recept alapján. Az eredeti recept sima lisztet ír, én rizsliszttel készítettem és ezzel is isteni lett.

Amire szükségünk van: Mérce:  2 dl pohár

2 pohár rizsliszt

1 csomag sütőpor

1 pohár édesítőszer (cukor, Eritrit, stb.)

csipet só

fél pohár olaj

1 pohár víz vagy gyümölcslé

2x fél pohár finomság, ami lehet kókuszreszelék, csokidarabok, vörös áfonya stb.

Én tettem bele házi készítésá vanília kivonatot is. 1 teáskanállal

A sütőt előmelegítjük 180 fokra, alsó-felső - középső rács.

Elkészítés:

Összekeverjük a száraz összetevőket, majd fokozatosan hozzáadjuk a folyékonyakat. Utoljára pedig a 2x fél pohár finomságot keverjük bele. Amikor csomómentes, akkor muffin pohárkákba öntjük a tésztát és betesszük az előmelegített sütőnkben. 20-30 perc alatt készre sütjük. 

Elronthatatlan finomság.

Próbáljátok ki!