Tejszínes gyümölcskrém

Glutén, tej, tojás és hozzáadott cukor nélkül

tejszines_gyumolcskrem_2.jpg

tejszines_gyumolcskrem_3.jpg

 

Nagyon megkívántam a képen látható selymesen lágy desszertkrémet, így elkészítettem magamnak.

Amire szükségünk van: növényi tejszín, (én rizstejszínt használtam) fél marék apró magvas gyümölcs (fagyasztott is jó)

A növényi tejszínt én a növényi tejkészítő gépemmel készítettem, ha kéritek a receptet, mert Nektek is van ugyanolyan készüléketek, mint nekem szívesen leírom. 

Tehát egy tetszőletes méretű pohárba (2 dl-eset választottam) vagy kehelybe beleöntjük a lágy (növényi) tejszínt, majd rétegenként csurgatunk rá egy kis gyümölcslét, amit a fagyasztott gyümölcs levéből nyerünk, majd kiskanál segítségével helyezünk minden "szintre" gyümölcsöt, a tetejére pedig rádobáljuk a megmaradt gyümölcsöket, a súlya le fogja húzni, de egy pár szem a pohárkrémünk felszínén marad. Szemünk gyönyörködtetésére. :-)

Meg lehet szórni (gluténmentes) cornflakes-szel is, nagyon finom. Aki szereti az édes ízt, az cseppegtethet bele 1-2 csepp mézet, de nagyon kellemes íze van önmagában is.

Ha nem fér bele a diétádba a fehér rizs (ebből készült a tejszínem), akkor használj kókusztejszínt.

Nagyon finom, könnyed mégis laktató finomság, két étkezés között vagy desszertként.