Csokis muffin glutén, tej és tojásmentesen

muffin.jpg

 

Sokan kerestetek már meg muffin recept ügyben. Titeket főleg tej és tojásmentes muffin recept érdekelt. Van egy jó hírem; ennek a receptnek az eredetije sima liszttel íródott, úgyhogy bátran ajánlom. A dícséret Steiner Kristófé,ugyanis az Ő alap vegán receptjét variálom.Mondanom sem kell - függőséget okoz. Hasonlít az íze az Aldi-s csokis muffinéra, csak ez nem olyan édes, émelyítő.

Írom hogyan készítettem el,

Amire szükségünk van: Mérce pohár 2 dl

1,5 pohár rizsliszt (ha mehet a glutén, sima finomlisztet használhatsz)

0,5 pohár holland vagy Szerencsi cukrozatlan kakaópor

1 csomag sütőpor

1 pohár édesítő (cukor, Eritrit stb.)

fél pohár olaj

1 pohár víz vagy gyümölcslé

2x fél pohár finomság pl, kókuszreszelék, csokidarabkák, vörös áfonya stb.

Én tettem bele 1 teáskanál házi vanília kivonatot is.

Elkészítés:

A hozzávalókat csomómentesre kevertem, majd 180 fokos előmelegített sütőbe, középső rácsra, alsó-felső programon 20-30 perc alatt készre sütöttem.

Egyszerű, de nagyszerű finomság. Elronthatatlan. Alakbarát, ha akarjuk.

Ajánlom tea, kávé mellé vagy csak úgy magában, mert megérdemeljük. :-)