Zöldségleves tökmaggal

Ez egy rögtönzött étel. Tudtam, hogy senki nem fogja megenni a hétvégei zöldséglevesből a zöldségeket. Valamiért a lányok főtt formában már nem szeretik, csak nyersen, és mivel ők nem eszik, már nekem sem fáj rá a fogam. Nem szeretek pazarolni és ételt kidobni, így gyorsan kitaláltam ezt a variációt, biztos voltam benne, hogy finom lesz. :-) Igazam lett.

Ez is egy roppant egyszerű, tartalmas étel, akár önmagában is megállja a helyét, éhséget csillapít, táplál és jól emészthető, ja és természetesen egészséges!

Amire szükségünk van:

300 gramm előzőleg megfőtt és hátramaradt zöldségek húslevesből, zöldséglevesből (ezért válik egyszerűvé és gyorssá)

2 csapott evőkanál zabpehely megőrölve (én gluténmenteset használtam)

180 ml (növényi) tejszín vagy (növényi) tejföl

60 ml alaplé a levesünkből

tökmag

leves zöldség diszítésre

méz ízesítésre

Elkészítés:

Egy magas falú keverőtálba szedem a zöldségeket, zabpehelyt, ráöntöm a (növényi) tejet, majd az alaplevet. Összeturmixolom, nem szükséges teljesen pépesíteni, jobb, ha van, mit rágnunk. Tányérba szedem, teszek bele 1 teáskanál mézet, szórok rá pár szem tökmagot, leveszöldséget vágok rá és már lehet is kanalazni.

Nagyon finom ízkombináció.  Érdemes kipróbálni!