Kókuszos-csokis felfújt

Szeretem a felfújtakat. Finomak, egyszerűek és nagyon gyorsan elkészülnek. Biztos ki lehetne kisérletezni a sütős változatukat is, de eddig még nem szántam rá időt, hisz általában 1-2 adagra van csak szükség az meg nagyon gyorsan elkészül mikróban.

Az eredeti receptet itt találtam. Annyit változtatam rajta, hogy a tetejére nem növényi joghurtot tettem, hanem házi készítésű cukormentes sűrített tejet. :-) Íze, mint az eredetié, csak nem hízlal. :-)

Recept:

-3ek rizsliszt
-2ek kókuszreszelék
-1ek kókuszolaj
-5ek kókusztej
-1kk sütőpor
- édesítő
-2tk natur kakaópor

Először a száraz összetevőket jól összekeverjük, majd mehet bele a folyékony, jól összekeverjük ezt is. Belesimítjuk egy kis tálba és mehet is be a mikróba. Az eredeti recept 1,5 percet ír, ez akkor állja meg a helyét, ha csapott evőkanál lisztet használunk, ha kicsit púposabbat, akkor 2,5-3 percre is mehet be.

Tetejére én házi készítésű sűrített tejet tettem:

Így készítettem el,

1 liter növényi tej (én kókuszos rizstejet használtam)
350 gramm cukor (én eritritet használtam)
1 db vanília rúd
Az összetevőket lassú tűzön főztem kb 2 órán át, 10 percenként kevertem. (1 óra 15 perc elteltével nem hittem benne, hogy be fog sűrűsödni, de be fog. :-) keep going!

Sűrített tej receptet itt találtam.

A sütim tetejét megszórtam pár szem áfonyával, de bármilyen más (fagyasztott) gyümölccsel is tálalható. Nagyon finom!