Csokoládékrém - Cukkiniből

img_3680.JPG

Egy nagyon finom kipróbált, letesztelt lágy csokoládékrémet osztok meg Veletek. Ez volt az uzsim. Bűntetlen finomság, ugye mondanom sem kell, csupa egészséges összetevőkből, mégis finom. :-)

Leírom hogyan készült, hogy Te is elkészíthesd magadnak, családodnak ezt az igazán egyszerű, egészséges finomságot, amit kedvedre tuningolhatsz majd. :-)

1. Vettem egy közepes nagyságú cukkinit. Igazából Apukám hozta saját termés.

img_3670.JPG

2. Meghámoztam, megmostam, majd apró kockákra vágtam.

3. 100 ml növényi tejben (kókuszos rizstej volt lefőzve, de mandula tejcsiben is biztos isteni) megpároltam. Ha mehet a tej, akkor 100 ml tehéntejet használj, (bolti dobozosat vagy amilyet használsz) csak dobj bele egy darabka vanília rudat vagy pedig ízesítsd vanília cukorral.

4. Én a tejes cukkinihez adtam 2,5 evőkanál cukrozatlan kakaót és 2 evőkanál Eritritet. Így pároltam kb 10 percig. Amikor  a cukkini megpuhult egy magas falú keverőtálba töltöttem a folyékony masszámat. Sűrítésként megszórtam 2 teáskanál chia maggal, de ha ez nincs otthon akkor el is hagyható.

5. Összeturmixoltam. Mély tálkákba öntöttem (lehet poharakba is) dobtam bele pár szem mandulát is, a tetejére pedig tettem pár szem áfonyát, vágtam rá (késsel) csoki forgácsot (én glutén és tejmenteset), öntöttem rá növényi tejszínt (ha mehet a tej, tégy rá tejszínhabot). Locsoltam rá kb 2 teáskanál juharszirupot, majd megint csoki forgácsot. Mennyei finom lágy csoki csoda lett a végeredmény. Nagyon finom, alakbarát allergén mentes finomság a család összes tagjának. :-)