Tejcsoki tejmentesen A'la Timilini

Eddig csak étcsoki receptjeim voltak fent a blogon. Így kikisérleteztem egy tejcsoki receptet, természetesen tejmentesen. Nagyon finom. 

tejcsoki.jpg

1 pohár növényi tejszín (2 dl)

1/4 pohár édesítő (mi ízlésünknek ennyi elég volt)

1/2 pohár kókuszzsír

1/2 pohár cukrozatlan kakaópor

Elkészítés:

A növényi tejszínt egy lábasba beleöntöttem, hozzáadtam a cukrot (én nádcukrot használtam, szeretem ahogy karamelizál), lassú tűzön addig kevertem, míg a cukor szemcsék elolvadtak a tejszínben. Ezután hozzákevertem a kókuszzsírt és legvégén a kakaóport. Szilikon formába kanalaztam. Pár órára betettem a fagyasztóba, majd sima hűtőbe tároltam fogyasztásig.

Nagyon finom önmagában is, és akár Geszti Eni-ként is elkészítve.

tejcsokis_geszti_eni.jpg

tejcsokis_geszti_eni_2.jpg

Most, hogy már van összehasonlítási alapom, tejcsokival finomabb a Geszti Eni :-) Az én ízlésem szerint.