Köret variációk - Szezámmagos burgonya, tejszínnel

img_4287.JPG

Ha Ti is néha unjátok már a köretfelhozatalt, íme egy mód, hogy egy kicsit feldobjuk az unalmas, de mégis sokrétűen felhasználató burgonyát. (Már akinek belefér az étrendjébe, diétájába).

Tetszőleges mennyiségű burgonyát sós vízben megfőzünk. Én 4-5 db-ot használtam. Amikor megfőtt, jénai tálat kizsírozunk (mindenki a zsírjával, amit használ :-)) megszórjuk zsemlemorzsával, lelocsoljuk a tetejét tejszínnel, (én kölestejszínt használtam (szeretem mert semleges ízű, megy édeshez és sóshoz is), tetejére szórunk szezámmagot. Ez egyben egy javaslat is: a hogyan csempésszünk vitamint a gyerek ételébe című "fejezetbe". :-)

Kb. 20 perc alatt összesűltek az ízek. Isteni, én csak azért nem pirítottam most tovább a krumplit, mert 2 kicsi gyermek várt rá. 

Próbáljátok ki! :-)