Kókuszos csokikrém

Glutén, tej, tojás és cukormentes

kokuszos_csokikrem_2.jpg

Tegnap Nőnapra Bogika kapott az ovistársától egy édes kis Katicabogár alakú tejcsokit. Nos Ő nem ehet tejcsokit. Elég szomorú volt, bár hamar megbékélt, amikor kárpótlásul palacsintát sütöttem neki uzsonnára. Mindenképp finom csokikrémmel szerettem volna megtölteni sima kakaós-cukor helyett. Csak N. Nutellája volt itthon, na azt semmiféleképpen nem akartam.

Először kikevertem egy kakaós-cukros alapot. 

3-4 evőkanál instant kakaópor

2-3 evőkanál Eritrit (Te használhatod a saját édesítődet, cukor, méz, nádcukor stb.)

2-3 evőkanál kókuszreszelék

Kb 3-4 evőkanál növényi tejszín (én köles tejszínt használtam) 

A hozzávalókat jól összekeverjük. Annyi (növényi) tejszínt kell hozzáadnunk, amennyivel szép, krémes állagot érünk el. Ha felhasználás előtt kicsit állni hagyjuk a szemcsés édesítőszerünk is feloldódik a krémben és nem fog ropogni a fogunk alatt :-), de használhatunk porított szőlőcukrot, porxukrot, vagy sima porcukrot is.

Nagyon finom, tejszínes, lágy, kókusz ízű csokikrémünk születik. Mind palacsintatöltetnek, tortakrémnek, pohárkrémnek tökéletes választás vagy akár tejbegrizünket, tejberizsünket is ízesíthetjük vele. mmm. Isteni.

Tipp: készíthetjük sima tejszínből is, vagy bármilyen növényi tejszínnel - a kókuszreszelék abszolút kihozza a kókusz ízét a csokikrémünkben, tehát nem muszáj kókuszkrémet vásárolnunk/készítenünk.

Megjegyzés: ha cukorból, mézből, porcukorból készíted a krémet nem lesz cukormentes.