Paradicsomleves betűtésztával egyszerűen

Tegnap paradicsomleves volt az ovis menüben. Gondoltam én is elkészítem Bogikának, hogy Ő is ugyanolyat ehessen. :-)

Ezt a receptet egyszerűsége miatt választottam. (Eddig én másképp készítettem, de nagyon megtetszett ez a könnyű, gyors verzió, úgyhogy ezt fogom használni a jövőben is)

Enikő életében először most tapasztalhatja meg, hogy az összes figyelmem az Övé, így mindketten ki is élvezzük. Nincs szívem a konyhában szakácsnősködni, míg Bogika oviban van, inkább vele foglalkozom. Próbálom felkészíteni az ÉLETRE, tanítgatom, szeretgetem. (nagyon élvezem, hogy pihe-puha puszikat tudok lopni az arcára, kis nózijára és édes, hogy ezen kacag, és tetszik neki :-))  Eddig csak a 2.testvér szerepe jutott neki. Osztott figyelemmel, persze sok szeretettel, de hadd élvezze ki "Anyát" teljes mértékben Ő is, legalább ebben az utolsó évben, amíg itthon vagyok Vele. Ovi után, pedig Bogikával szeretnék teljes mértékben foglalkozni, hisz neki ez egy teljesen új dolog az életében. Szüksége van biztonságot adó burokra és Anyára. :-) Most a paplanomon alszik, mert érzi az illatom, és ez kell neki. :-)

Ezt a egyszerű, de nagyszerű receptet itt találtam, kész van nagyon hamar, így este, altatás után sem kell órákat töltenem a konyhában. (mert maradt második is :-))

Hozzávalók:

  • 7 dl paradicsomlé
  • 3 ek liszt (én gluténmentes rizslisztet használtam)
  • 3 ek napraforgó olaj
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 3 ek cukor (én nádcukrot használtam)
  • só ízlés szerint
  • bors ízlés szerint
  • 20 dkg betűtészta (én glutén, tej és tojásmentes betűtésztát használtam) / lehet rizst is belefőzni                                                                                                                                                                          :
  • Az olajból és a lisztből rántást készítünk.
  • Felöntjük a hideg paradicsomlével, és elkeverjük.
  • Beletesszük a hagymát, ízlés szerint adunk hozzá cukrot, sót, borsot.
  • Felforraljuk, forralás után kb. 10 percig főzzük.
  • A betűtésztát sós vízben kifőzzük, csak tálaláskor tegyük a levesbe, mert megszívja magát.
  • Ha később felmelegítjük, egy kis vizet tegyünk bele, mert besűrűsödik.