Muffin by kicsi Eni

Glutén, tej és tojásmentes

muffin_mindenmentes1.jpg

Enikő (2,5 éves) szeret a konyhában tevékenykedni. Van egy köténye, ami igazából az enyém, még az én Nagymamámé volt, azt veszi fel, földig ér neki, de olyan kis édes benne. Imád önteni, szórni, keverni-kavarni. Egyszóval igazi kiskukta. Bár ma Ő volt a főszakács, én csak segédkeztem, mint pl. betettem a muffin formát a sütőbe stb. Mindent Ő csinált. Érzem lassan elérkezik az idő, amikor hátradőlve várhatom illatozó falatom. :-)

Ez a muffin a Mester Család Gluténmentes muffin porából készült. Ez egy kész lisztkeverék, direkt muffin tésztához.

Diéta boltokban lehet megvásárolni, ami minden nagyobb városban van, illetve internetes webáruházakban.

A rajta található receptet alakítottam át tej és tojásmentesre.

Írom a verziónkat:

1 csomag (30 dkg) Mester gluténmentes muffin port összekeverünk 2 evőkanál almaszósszal (tojás helyett), 0,5 dl olajjal, 1 dl vízzel, 150 g natúr (növényi) joghurttal. A kész tésztát muffin formába kanalazzuk. 200 fokon kb 30 percig sütjük. Tű próba. Lehet tetszés szerint ízesíteni, lekvárral, csokival, magvakkal.

Nagyon finom, belül pihe-puha. Megvártuk a nővérét az oviból, aztán pillanatok alatt felfaltuk. :-)